2010. július 4.

Sütimánia

Elnézést kérek az egy hetes kimaradásért, de nyaralni voltam a nagymamámnál, ahol a net megléte ellenére sem igazán értem rá tevékenyen blogolni. :) Most azonban mielőtt elmennék gyurmázni úgy döntöttem, írok egy kicsit, méghozzá a süteményekről.
Először is, a cotcoton találtam egy nagyon jó cikket az édesség alakú ékszerekről, amit itt megnézhettek. Nagyon klasszul néznek ki! A cikkben található édességeket egy japán cég, a Q-pot gyártja, amik utána horribilis összegekért találnak gazdára. (Egy-egy ékszer ára megközelíti a Thomas Szabo ékszerek árait.) Azt nem tudom, anyagukat tekintve miből készülnek (feltehetőleg műanyagból), de az tény, hogy a kidolgozásuk félelmetesen élethű. Ráadásul ami a legjobb: árulnak direkt Disney ékszereket, azon belül pedig az eredeti, Alice Csodaországban rajzfilm inspirálta "nyalánkságokat". Nyami!
Íme néhány, a kedvenceim közül:






Ennek a nyakláncnak az ára forintra átszámítva: 55.000 Ft.

Nem tudom, olvastok-e Cosmopolitant, de azt hiszem, abban is volt valami hasonló cikk a sütis és Alice-témájú kiegészítőkről. Nekem sajnos nincs meg az újság, de ha lesz rá lehetőségem igyekszem majd kölcsönkérni és beszkennelni, ugyanis azon az egy oldalon nagyonnagyon jó dolgok voltak. :)
Mindezek után még felmentem a SUGAR! honlapjára, ami végképp hiba volt, ugyanis a rengeteg eszement muffin és süti mellett beleszerettem a muffin alakú, (feltehetőleg szájfényt rejtő) kis szelencékbe. :) Azt hiszem, ha egy ilyet kapnék valószínűleg sikítva ugranék az ajándékozó nyakába. :D (Nekem egyébként a legjobban az epres és a málnás tetszik, de az erdeigyümis se rossz.)







Csepleő Viktória cipőjéről pedig felesleges is szót ejtenem, mert egyszerűen IMÁDOM! ♥♥♥ Azt hiszem, ha lenne rá lehetőségem és beszerezhetnék egy ilyen cipőt biztos, hogy nem hagynám a szekrényben porosodni! :)



A sütiket elnézegetve rájöttem, hogy szükségem lenne egy sütimintás, vagy süti alakú táskára is, ugyanis cseresznyés cipőben, sütis pólóban meg sütis ékszerekkel kicsit hülyén jönne ki a repülő malacos vagy majmos táska. :D Ti tudtok ajánlani valami ilyesmi táskát? Ha igen, szívesen veszem a kommenteket. :)
És végül, de nem utolsósorban egy kis "mézesmázos" zene, a nagykedvenc, a California Gurls. Katy színes-sütis ruhája egyszerűen isteni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése