2011. február 21.

Funky-robotok

Ismeritek a Grut? Annak a magyar verziójában van benne, hogy Gru megkéri Dr. Senkiházit, hogy készítsen neki fánk-robotokat, mire ő funky-robotokat készít neki. :) Noha én nem tudok se fánk-, se funky-robotokat készíteni, azért készítettem pár fánkot, így farsang idejére. :)

Amíg nem jövök rá, hogyan lehet szép magyar fánkot készíteni, addig addig be kell érnetek egy halom amerikai fánkkal. A cukormáz tekintetében véletlen alkottam nagyot: a Cernit napbarnított színű gyurmájából daraboltam és kevertem össze egy adagot a TLS-sel, de a végeredmény nem igazán krém, mint inkább cukormázszerű lett. Nekem mindenesetre nagyon tetszik amit kaptam, mivel eddig senkinél se láttam ilyenfajta cukormázat, így úgy gondolom egészen egyedit sikerült alkotnom. :) A mázat ezekután saját készítésű, Smarties-szerű "cukorpasztillákkal" és "cukorgyönggyel" tökéletesítettem, hogy igazán ínycsiklandóak legyenek. Egyelőre még csak ezek a kis apróságok vannak, de nem is olyan sokára egy halom új fánkkal és egyéb nyalánksággal is készülök. :))


















Keressétek őket a Meskán!

1 megjegyzés:

Cilee írta...

Már akkor is jót derültem, mikor a Gru-ban láttam, de, hogy ez mekkora ötlet :-)
Nagyon szuperek! És így farsang tájon aktuális!
Pussz!

Megjegyzés küldése