2010. szeptember 13.

Közös projekt

A barátnőm 18 éves lett, így anyukámmal úgy döntöttünk, közös projektbe fogunk a "kis felnőtt" ajándékának ürügyén. :) Én a nyáron megtanultam keresztszemezni, és rengeteg sütemény kivarrtam, míg ő nagyon ügyes a különböző féle varrott holmik elkészítésében. Egyértelmű volt hát, hogy közös munkák gyümölcse nem lehet más, csakis egy nesszeszer, amibe persze vegyül egy kis gyurma, és megtölthető jó pár aprósággal. :)

Az anyagok felhasználásának terén egy darab pöttyös anyagot, egy szederszínű szaténszalagot és bélésnek a rózsás hálóingemet szabtuk szét, szóval mondhatni, félig-meddig újrafelhasznált anyagokból készült. :) Cipzárhúzónak egy epres muffint kapott mobilakasztón, a belsejébe pedig kávébonbon, gyurmamedál, tortás matrica, az első legális alkoholos ital meg egy levél került. :)









És töltve:



Mai közös projektünket pedig itt láthatjátok: a kedves, gülüszemű kókuszgolyó-békácskákat. Megdolgoztunk vele: anya meggyúrta, én pedig lefotóztam és megettem őket. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése