2010. november 1.

Az én büszkeségem

Kricsár Ancsa egy régebbi blogbejegyzésében azt írta, hogy amennyiben valamelyik drótékszer-készítő szeretné, hogy bemutassa őt a blogjában, írjon neki egy e-mailt ezzel kapcsolatban. A párom nevében, aki drót- és láncékszereket készít én vettem fel vele a kapcsolatot. Nagyon kedves volt, készségesen válaszolt is a levelemre, és megígérte, hogy valamikor vasárnap-hétfő fele ki is kerül a bemutatkozás. Ez ma történt meg, aminek nagyon örülök! Nagyon büszke vagyok a páromra, hogy elkezdte az ékszerkészítést, részben az én biztatásomra. :) Az első ékszerét, amit lejjebb láthattok az anyukámnak készítettük el a születésnapjára, míg a másikat, a fülbevalót díszdobozban én kaptam a 18. születésnapomra. :)








(A blogbejegyzést itt olvashatjátok.)

1 megjegyzés:

Cilee írta...

Ez a fülbevaló az egyik kedvencem mind közül :-)
Csak így tovább!

Megjegyzés küldése