2010. október 18.

Amikor a technika felmondja a szolgálatot...

... Akkor jön az, hogy a fényképezőgép-tervezőn át a gyári munkásig és Bill Gates ük-ük-ük-ük ági női felmenőin keresztül mindenkit szidunk, akit csak lehet.
Készültem egy csomó új ékszerrel, nagy lelkesen neki is álltam fotózni, aztán amikor megláttam a képeket a számítógépen majdnem elájultam... Mind sárga lett. SÁRGA. Nem FEHÉR. Egyszerűen hiába fotóztam 6 lámpával egyszerre, és növesztettem az egekig a villanyszámlát a félórás fotódömping alatt, gyakorlatilag semmit se értem el vele. Jelen pillanatban annyi ötletem van, hogy egyrészt holnap rajzszakkörön fotózgatok az ablakban, aminek egy nagy hátulütője, hogy ha lehullanak az ékszerek a Boldogasszony sugárútra, akkor onnan az életbe nem szedem össze őket. Másrészt megvárom a napot, amire az évszak előrehaladtával egyre kevesebb esélyem lesz. (Hogy fogok én így télen terméket fotózni?) Harmadrészt addig rágom a párom fülét, amíg megcsinálja nekem azt a fotóslámpát, amit egyszer megígért nekem. (Ez lesz a legvalószínűbb.)
Szóval, a nagy meglepetésem, hogy mindenkit meglepek az ékszerekkel romba dőlt. : ( De azért ha már megcsináltam őket, mutatóba felteszek párat, hátha ti több színt és fantáziát tudtok belőlük kinézni:











Próbálkozok még jobb fotóval, de egyelőre csak ennyire futotta.

2 megjegyzés:

DoRcY írta...

Nagyon jók :) a nyalóka gyűrűn már én is agyaltam, de a pálca miatt eddig nem mertem megvalósítani, hátha kényelmetlen. Fotózáshoz egy tipp, mert a képek tényleg sárgák... Ne lámpafénynél fotózz! Tudom, h nem túl kellemes, de én a szabadban (erkélyen, teraszon, gangon stb szoktam). Hideg, de megéri. Amúgy nagyon szeretnék én pedig venni egy profibb fényképezőt mert sose vagyok a képeimmel elégedett. Most agyalok, hogy összespóroljam-e rá a sok-sok-sok pénzt... :(

june írta...

Hááát, általában szabad fényben fotózok, de az a baj, hogy egyrészt nagyon hamar sötétedik, másrészt későn érek haza... így a 2 dolog egészen üti egymást. Majd megpróbálkozok csütörtökön, hátha akkor sikerül jó képeket készítenem :) nekem félprofi gépem van, az egyetlen baj az, hogy még nem értek teljesen a használatához.. :$ a nyalókás gyűrűnél pedig többször is teszteltem, hogy a pálca zavaró-e, de engem nem zavart, és anyut se nagyon akadályozta :))

Megjegyzés küldése