2010. október 24.

Majdnem születésnap

Évek óta a kedvenc tortám a feketeerdő-torta, amióta jópár éve, az egyik szülinapomra mama ezt készítette el nekem ajándékba. Emlékszem, akkor még elég bizalmatlanul szemléltem az elém rakott rumos-meggyes-tejszínhabos egyveleget, de azóta már nem tudom elképzelni a szülinapomat nélküle. :)) Ezért úgy döntöttem, hogy elkészítem a tortám miniatűr mását, hátha másnak is ez a kedvenc születésnapi édessége.
Tulajdonképpen duplán szülinapi ez a kis tortácska, ugyanis a szülinapomra kapott folyékony gyurmát használtam fel az elkészítéséhez. A tapasztalataim nagyon jók erről a fajta gyurmáról, tényleg egyszerűen lehet vele készíteni tejszínhabot, szószt, stb. Egy nagy hátránya, hogy szörnyen ragad, és ha éppen makacs kedvében van 'csakazértse' marad úgy, ahogy én szeretném. Mindenesetre az első próbálkozás nem sikerült rosszul, úgyhogy folyt. köv. :)

Az eredeti és az utánzat:







Eredetileg nyakláncnak szántam, de sütés után, a gyöngyös- és ékszeres dobozokban vájkálva mellékerültek ezek a rózsaszín gyöngyök, és ezekután úgy gondoltam fel-lefokoztatom kulcstartónak. Szerintem ezis eléggé tisztességes sors neki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése