2010. október 21.

Szivárványos jó napot!

Ma kedvezett nekem az időjárást, és a szél és a hideg mellé küldött egy jó nagy adag napfényt is. :) Úgyhogy kiépítettem egy hevenyészett fotószalont az asztalom szélén, és örültem az ajándékba kapott fénynek és a viszonylag nagy számban elkészült, jól sikerült fotóknak. :))

Tehát, az "újdonságok". Úgy döntöttem, hogy szétszedem őket több részre, így legalább marad mit mutatnom addig, amíg nem készítek valami újat. Kezdetnek pedig, a fotózás örömére egy kis mixelt szivárványturmix: (csillámos) nyalókás gyűrűk strasszal, és pici, mosolygó virágos bedugós fülik. :)











És ezzel a sok színnel szeretném nektek megköszönni azt is, hogy már több, mint 1000-en látogattatok meg, és a rendszeres olvasók száma is folyamatosan növekszik! Csudajó érzés, ha az ember látja, hogy örülnek az alkotásainak. :) Köszönöm nektek! <3

1 megjegyzés:

Cilee írta...

Szuperjók!
De úgy egyáltalán mind! A múltkori gofrison lehidaltam! Csak így tovább!
Puszi!

Megjegyzés küldése