2010. június 16.

Cseresznyéslány - kicsit off

Ma semmi frissel nem szolgálhatok sajna, csak megrendelésem van, de az bőven, meg művésztábor és szóbeli tételek, szóval most ezek az elsők... De addig is, egy kis lazító bejegyzés. :)
Van cseresznyés kardigánom! Az úgy volt, hogy ebédszünet volt a táborban, és mivel jobb dolgom nem volt, és untam az első emeleti fülledt rajztermet kimentem az utcára. Utána eszembejutott, hogy az Angexben pont ma a legolcsóbb minden, és bementem. Rögtön beleszerettem... Egyszerűen nem lehetett otthagyni. Maxikardigán, lila, ráadásul cseresznyés, és váltott színű, szív alakú gombjai vannak... Imádom! Ráadásul pont most rendeltem egy cseresznyés Vans slipon-t, szóval, lesz mivel hordanom... :)
Utólag belegondolva, nálam valahogy mindig volt valamiféle rajongás a gyümölcsök körül. Ugye, a jelem is szilva volt az oviban, amit bár akkor nem szerettem, a lila-imádatom azt hiszem ebből eredeztethető. Ráadásul azt mesélték keresztanyuék, hogy csak akkor tudtam egy időben elaludni, ha az ő gyümölcsös pólóját az ágyamba akasztották...
Aztán, a húgom eper-jelének köszönhetően jött az epermánia. Csat, hajgumi, fülbevaló, kitűző, körömreszelő, csak hogy néhányat említsünk... Aztán most meg a cseresznyék: cseresznyés póló, öv, fülbevaló, aztán most kardigán, cipő... (A megkopasztott cseresznyefát nem számítva. :)
Úgy látszik, nem tudok kikerülni a gyümölcsök bűvköréből... Nem is csoda hát, ha a kedvenc gyurmaékszerem az epertorta. : DD

Egy kép a kardigánról (sajna a minőség nem elsőosztályú - telefonnal fotóztam):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése