2010. június 15.

A Vörös Királynő

Büszkén jelenthetem be, hogy hosszas tervezgetés és munka után kész az első, saját terveim alapján elkészített ékszerem. :))
Már régóta tervezgettem ékszereket fejben, de legtöbbjük csak komolytalan ábránd maradt. Idén azonban, az Alice Csodaországban című film megnézése pár ruhavázlat mellett egy komolyabb ékszerre is inspirált.
Szerettem volna valami olyan ékszert, amiben egyszerre van jelen a mese világa, a fiatalság, bohóság és a nőiesség is. Alice karakterében úgy éreztem nincs túl sok nőiesség, ezért a Vörös Királynő ruháit és ízlésvilágát vettem alapul. Fejben valami sötétebb, hosszú nyakláncot képzeltem el, piros, szív alakú gyöngyökkel, hozzájuk finomabb, gyöngyházfényű teklagyöngyök és fekete gyöngyök ellensúlyozásként. A lánc színében a bronzot választottam, mivel úgy éreztem, sem az arany, sem az ezüst nem illene színvilágában a filmbeli Vörös Királynő ruhatárához. A mintája pedig egy igen érdekes minta, ami becsavarva spirált ad, csavarás nélkül pedig egy különleges, egymásba fonódó láncmintát. Erre a 80 centis láncra került egy 22 centis átvezető lánc, közel a lánc aljához. Az átvezető láncra kerültek a halványrózsaszín, illetve a fekete gyöngyök, az alsó részre pedig különböző, szív alakú gyöngyök és két bronz medál, egy kulcs és egy lakat. A lánc csavaros kapoccsal zárul, azonban a hosszúsága miatt akár bele is lehet bújni, nem kell folyton csavargatni.
Pár fotó róla, lapon és a nyakamban is:











Természetesen a munka oroszlánrésze a barátom, Tibi érdeme, én a legtöbb esetben csak a számat jártattam, mutogattam, számoltam meg szerelőpálcára húzgáltam a gyöngyöket. ^^ Úgyhogy köszönöm Neked, hogy segítettél ezt elkészíteni! (Mégha sokszor fárasztóak is voltak a magyarázásaim. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése