2010. június 14.

Régiségek

Már jóideje lefotóztam az összes, lelakkozott művemet, de eddig még lusta voltam felrakni őket. :$ Úgyhogy, mivel most más friss nincs, ezekkel kell beérnetek. :)



Az első adag igazán szép muffinjaim. :) Mentás, répás, csokis-epres és vaníliás.^^ A csokis-epres ráadásul az enyém. Imádom! :)



Türkizkék-rózsazsín masnis óriásmuffin, Szabina tulajdona :)







Epres-tejszínhabos töltött keksz alakú óriásgyűrű, magában és a kezemen is, a hozzáillő medállal.



Vaníliás-tejszínhabos magnum, cseresznyés lágyfagyi, vaníliás tejshake és cseresznyés milkacsoki-fülbevalók :)))









Az angol szerelmeseinek: hamburger-menü amerikai módra, szedres fánk, és reggeliző-fülbevaló angolosan. : D



Főlebb a kisebbek kedvében járva készítettem próbajelleggel 2 darab áfonyamuffinos hajcsatot. Nekem is van egy, nagyon aranyos! :)



A Harry Potter ihlette, retek alakú fülbevaló. Luna Lovegood rajongóknak kötelező darab!



Fehércsokiba mártott eper. A fehércsoki rész világít!



Pacman idén lett 30 éves, ezért tiszteletem jeléül készültek ezek a darabok. És ha már retró, akkor bakelitfülesek, csillogó strasszokkal, a diszkók hangulatát idézve, valamint világítós, kétsoros görkorcsolya:





És végül, de nem utolsó sorban a mai kor legújabb vívmánya: digitális fényképezőgép lcd-kijelzővel, igazi fotósoknak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése