2010. június 6.

Piac - első élmények és tapasztalatok

A ma délelőtt alkalmával életemben először piaci eladó voltam. :) Régóta készültem már rá, hogy eladjam az ékszereimet, ezért ma reggel fél 7-kor felkeltünk, és apuval meg a hugival együtt bementünk a makói piacra. Kaptunk egy padot helypénz ellenében, amire kirakhattam a portékáimat, amiket utána kínálgattam. Nem mondom azt, hogy meggazdagodtam (2 pár fülbevaló és barátom egyik lánca kelt el), de tapasztalatnak mindenesetre jó volt. Nagyon élveztem! Persze az egy helyben állás nem volt kellemes, meg volt pár ember aki nem volt kedves, de nagyon sokan köszöntek, beszélgettek velem, még ha nem is vásároltak, és ez igazán jól esett. Főleg a gyerekeknek tetszettek nagyon, egy kislány mindet megtapogatta (alig bírták a szülei elvonszolni onnan, a nyalókákba teljesen beleszeretett! :), egy kisfiú pedig amikor meglátta őket rámkiáltott, utána meg mosolyogva integetett. Aranyos volt! :) Meg az idősebb nékikék között is voltak nagyon kedvesek. 2 idős hölgy például megkérdezte, hogy ugye legközelebb is jövök, mert akkor szeretnének csokis és fényképezőgépes fülbevalót. :)) Szóval a tapasztalataim pozitívak voltak, meg a helypénz ára is visszajött, amiből vettem is kapásból 4 fejpántot. Nagyon egyszerűek, ezért szükségük van egy kis édességre. :) Meg majd akarok pici mobilfüggőket csinálni, egyelőre nyalókásat, amiből már nekem is van egy szedres, csillogós példány. :) Plusz, a tesóm vett egy csomó műanyag hangyát és pókot, és mondta, hogy a hangyákkal együtt csináljak sütis kulcstartót. Vicces mi? :)

U.i.: A volt rajzszakkörtanárom meglátta az ékszereimet és felkért, hogy jövőre a kreatív táborát vezessem vele együtt én. Gyöngyözős és gyurmázós tábor lesz. Nem semmi, mi? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése