2010. június 13.

Vásárnap

Túl vagyok a második vásárnapomon. (vasárnap-vásárnap - tudtátok hogy ez utóbbiból lett a vasárnap?) Kissé nehézkes volt a kelés a tegnapi ballagás és a későn fekvés miatt, de állítom, megérte. :) Megismertem egy tündéri lányt, akinek az anyukája múltkor látta az ékszereimet, ezért szólt neki, hogy nézze meg őket. Mint később kiderült, egy fiatal divattervezővel van dolgom, aki ráadásul meg is hívott az iskolájuk divatbemutatójára. Nagyon várom már, ugyanis divatbemutatót eddig még csak tévében láttam, élőben sosem. Remélem hogy lesz lehetőség a fotózásra is, mert akkor elviszem öreg masinámat és kattintok egy párat vele. :)
Más. Kicsit megcsappant a készletem (nem kell kétségbeesni, azért még mindig rengeteg ékszer van raktáron :D), ezért ma nekiálltam egy kicsit gyúrni. :) Egy teljes hetet kellett ígyis kihagynom a ballagás és az azt övező előkészületek miatt, így úgy éreztem jár nekem a pihenés. Készítettem két csokibonbont, amit gyűrűalapra ragasztok majd fel (epres és kókuszos - nyami), 3 darab marshmallow-t (3 színű, csavart pillecukor, igazán kifejező magyar szót nem találtam rá), fülbevalónak és mobildísznek, plusz ezek anyagmaradékából sárga-rózsaszín-fehér márványos, kerek gyöngyöket (12 db). Aztán, hogy a kék vonalat erősítsük készült 8 darab mentás, strasszos cukorgyöngy, a vásári csíkos, kocka alakú cukorkák előtt tisztelegve, és az Alice-ékszerekhez egy pár kék strasszos teáscsésze teával, keksszel és 2-2 kockacukorral. Szóval mondhatni, igen termékeny napom volt, csak eddig még lusta voltam lelakkozni őket, ahogy az epertortákat is. :$ De ígérem, hogy megpróbálom behozni ezirányú lemaradásomat és igyekszem lakkozni és fotózni, akár mindkettőt egyszerre.
Még valami, mielőtt elfelejtem. A hét elején megláttam a hobbiboltban a kendergyár legújabb batikolt kenderzsinórját, ezért mérhetetlen lelkesedésemben nem csak azt vettem meg, hanem másnap vettem hozzá a hobbiboltban kerek fülbevaló-alapokat, amiket utána, technokollal bekenve betekertem a kenderzsinórral. Persze, ez még csak tesztverziónak készült, de gondolkozom azon, hogy a jövőben esetleg ne csak gyurmával, hanem ilyen fa-kender alapú ékszerekkel is foglalkozzak. Szerintetek?





(Megj.: A bal oldali készült hamarabb.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése