2010. június 27.

Nah miez?













Igen, egy újabb scrapbook! :) Már nagyon régóta megvan a Basic Grey Kioshi kollekciója, de eddig még nem igazán haladtam az új albumommal, meg a régivel se, mivel a nyomtatóból kifogyott a patron, így elég nehéz lett volna bármit is csinálni... Most viszont, a tegnapi fényképnézegetés után találtam ezt a képet, és annyira megtetszett, hogy eldöntöttem, mindenképpen kap egy kis "keretet", és a szobám dísze lesz. :)
Az alapja OSB lap. Mostanában nagyon megkedveltem az OSB lapra való scrapbookozást, elsősorban a vastagsága és keménysége miatt. (Lényegesen tartósabb, mint a kartonpapír.) Erre került egy egyszerű, rózsaszín lap, amit először formára vágtam, majd meggyűrtem, Distress Inkkel (Vintage Photo) és egy mezei bordó tintával tintáztam, majd üdítőskupakokkal kerek csillámragasztó-buborékokat nyomdáztam rá. A fotó rólam és a húgomról készült Zalakaroson, ennek kerete a Kioshi papírtömbből van, ezt Distress Toollal és a fentebb említett tintával öregítettem és csillámragasztóval pöttyöztem. A keret bal felső sarkában lévő virág Daisy Ds papírvirág, erre került tintázás és hajtogatás után a 2x2 centis tükördarab, ami egy üvegestől van. :) A bal alsó sarkánál felhasználtam a Kioshi miltonkapcsait és az anyukám esküvőjéről maradt művirágot. Masnit maradék kenderfonalból kötöttem, a számokat a Kioshi betűmatrica-készletéből ragasztottam, a rózsás-csipkés matricaszalagot pedig még a barátnőmtől kaptam a születésnapomra. Mindez ragasztás és tintázás után valahogy így néz ki:



Egyszerűen imádom! :) Nagyon hasonlít egy korábban anyukámnak készített scrapbook alkotásra, aminek az alapja szintúgy ez a rózsaszín lap, de ugyanakkor mégis teljesen máshogy néz ki, köszönhetően az utóbbi képen a piros és fehér dominanciának.



Tervezek még egy hasonló oldalt a Kioshiból, ugyanis van még egy ugyanekkora darab OSB-m, direkt erre a célra. :) De ahhoz már remélem, hogy lesz nyomtatóm is, ugyanis ahhoz mostani képeket szeretnék felhasználni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése